коментарі
#1
Скажіть, ймовірно, список абітурієнтів, яких Приймальна комісія Могилянської школи журналістики рекомендує до вступу, опускатиметься, оскільки чимало людей, що потрапили в омріяну 25-ку, не розраховували на 38 тис грн за 2 роки, а кошти, що на даний момент зібрані Фондом стипендіальних програм UKMA Alumni, якось не дуже так мотивують та всиляють надію...
конструктивчик:
1. що робити людям, які в рейтингу 26-35, і потенційно можуть стати 15-25?
2. коли буде остаточний наказ про зарахування?
3. чи можна дізнатися свої бали за іспит зі спеціальності, співбесіду та творчий доробок?
#2
колеги, давайте домовимось не підписуватись “Ононімом” коли ви вимагаєте прозорості!
дякуємо за питання - вони і будуть розглянуті на зустрічі. а після - опубліковані на сайті.
#3
звичайно, що претендентам в рейтингу за номерами 26-35 є сенс приходити на цю зустріч.
#4
Я 43-тя в списку. Чи є хоч якийсь сенс мені приходити на зустріч, тобто - були колись прецеденти, щоб ТАК сильно рухався список?
#5
Чи не могли б ви, будь ласка, прояснити ситуацію зі Школою соціальної роботи? Наша кафедра не влаштовувала і не влаштовуватиме абітурієнтам ніяких зустрічей. Кожен день абітурієнти ШСР чують різну інформацію, що складається переважно з неперевірених фактів і чуток. Майже весь викладацький склад пішов у відпустку не залишивши жодного оголошення на сайті, чи розсилці про необхідні подальші кроки і вірогідні очікування.
Тож питання залишаються актуальними:
1) Чи будуть бюджетні місця? Якщо так, то скільки орієнтовно?
2) Якщо бюджетних місць не буде, то як збираються розпорядитися грошима з Фонду?
3) Чи варто чекати і нічого не робити? А може варто написати заяву на контракт до 22 липня і зробити перший внесок?
4) Якщо пізніше стане відомо, що бюджетних місць немає, чи є можливість написати заяву на контракт у вересні?
І останнє, більш персональне питання, - у рейтингу на Соц.роботу я увійшла в десятку (у мене 7 місце), які варіанти дій для мене є, адже дуже б не хотілося зараз написати заяву на контракт сплатити 4 тисячі грн, а потім прийти на посвяту у вересні і дізнатися, що зробили бюджетні місця...
пс.нажаль, я не зможу бути присутньою у понеділок на зібранні, проте дана інформація для мене дуже важлива і не тілки для мене, а для всіх абітурієнтів ШСР! Будь ласка, висвітліть дані питання.
Станіслава, 17.07.11 14:44
#6
Станіслава, є інформація в Інтернеті (http://www.tyzhden.ua/News/26570), але, як написав Сергій Квіт на Фейсбуці - поки вона офіційно не підтверджена! Хоча, попередньо йдеться про 15ть бюджетних місць. (Для більш оперативної інформаці ї - раджу слідкувати за новинами на сторінці Сергія Квіта на ФБ - http://www.facebook.com/profile.php?id=100001886306639)
Тому, чекаємо понеділка, щоб мати офіційну картину по вашій програмі.
Щодо підписання контрактів та оплати. Формально6 контракт має бути підписано та сплачено ДО 1 серпня 2011 року. Наскільки нам відомо - є можливість сплачувати контракт не повністю, а за півроку. Всі деталі можна дізнатися в Приймальній комісії.
Ми, в свою чергу, спробуємо домовитись, про перенесення останньої дати сплати за контракт.
Щодо Фонду - то всі кошти будуть пропорційно розподілені між програмами (соцработа і журналістика), або за призначенням платежу (внески приходять із призначенням “соцработа” чи “журналістика”). В залежності від загального фонду, що назбираємо до 1.08.11 - буде прийняте рішення про відповідну форму фінансування (повну, чи часткову).
Нажаль, кількість грошей насьогодні дуже мала. Сподіваємось, що будуть додаткові внески.
#7
Валерія, питання про “рух списку” є актуальним. Я вважаю, що Вам є сенс підійти на зустріч. Оскількі всі місця контрактні - то кафедра має повне право підписати Контракт з будь-ким, хто подав завку (пріоритет мають ті, хто вище за списком). Так само: кафедра може відмовити будь-кому у можливості його підписати.
Всі ці питання і деталі буде обговорено на зустрічі.
#8
Дуже дякую за відповідь! Так, вже бачила повідомлення про 15 бюджетних місць!
Станіслава, 17.07.11 15:12
#9
Ska3it, 4u e 9kis wansi na zaraxuvann9
u tix, xto u spisku pisl9 45?
#10
Ольга, все залежатиметь від сплатоспроможності списку претендентів, що знаходяться вище. Перша інформація з’явиться після 1.08.11 р.
#11
Скажіть будь ласка, - як і коли можна буде дізнатись про те, чи претенденти пересунулись за списком вище?
- якщо подавати заявку на контракт, то яка дата є дедлайном?
- коли буду відомі остаточні результати зарахування?
Дякую!
Анастасія, 18.07.11 12:52
#12
Ви писали, що “Щодо Фонду - то всі кошти будуть пропорційно розподілені між програмами (соцработа і журналістика), або за призначенням платежу (внески приходять із призначенням “соцработа” чи “журналістика”).”
А тепер кажуть, що всі кошти підуть на ШЖ.
А як же цільові платежі, які люди свідомо проплачували саме для МП Соціальна робота? Чи не буде це нечесно і невдячно по відношенню до тих, хто і давав гроші? Особливо, враховуючи, що 15 місць для соцроботи - це дуже мало, якщо вони взагалі будуть.
Дякую
#13
Доброго дня. Хотілося б встановити деякі фактичні відповідності:
1) Чи встановлено остаточну дату подання заяви та першого внеску на контрактну основу для ШЖ (для тих, хто за рейтингом вже пройшов до “щасливих 25-ти”)?
2) Чи можливий варіант сплати за навчання щомісячно? Чи таки необхідно переглянути це питання особисто з керівництвом ШЖ та НаУКМА?
Дякую за відповіді та довіру).
Анастасія, 18.07.11 16:51
#14
Колеги,
Сьогодні було обговорено дуже багато питань і з’явилося чимало різних нюансів. Ми намагатимемось всі відповіді озвучити наступним постом на сайті Школи.
Ольга, оскільки наразі нема платежів із безпосереднім призначенням на Школу соцработи (http://bit.ly/AlumniFond), то ми будемо розподіляти їх пропорційно. Звичайно(!) враховуючи думку тих, хто ці гроші надіслав (якщо внески не будуть анонімними). І, оскільки кількість наданих місць для ШСР відповідало нашому завданню, то в першу чергу пропорційне розподілення коштів буде в пріоритетному напрямку до МШЖ.
Хоча, давайте не будемо ділити “шкуру невбитого ведмедя”! Давайте спочатку отримаємо кошти, а потім будемо визначати, хто має на них право.
Анастасія, способи оплати та кількість траншів - Ви можете погодити із Віце-президентом з економіки та фінансів НаУКМА - Людмилою Дяченко (її кабінет на другому поверсі першого корпусу). Тільки вона може надати Вам право платити за контракт помісячно, чи в три, чи в два транши.
Ми сьогодні домовились, що перша 25-ка підписує контракт та оплачує навчання ДО 1 серпня 2011 року. Далі, на всі вільні місця можуть претендувати абітурієнти наступні за рейтингом. Дедлайн для яких є 7.08.2011 р.
#15
Можливо, з мого питання здалося, що я претендую на гроші, проте ні, оскільки Могилянку я вже давно закінчила.
Мене більше хвилює, що 15 місць на соціальну роботу - це і було завдання. 15 місць - замало на таку спеціальність.
Щодо цільового призначення коштів, то раніше повідомлялось що “Є хороші новини: випускниця НаУКМА Оксана Маркарова вирішила профінансувати навчання одного студента магістерки соціальної роботи. Ще одного студента профінансує компанія ITT-Invest, яку очолює пані Маркарова. Велике спасибі!!!” (http://www.facebook.com/pages/Фонд-стипендіальних-програм-UKMA-Alumni/255394321144680). Звичайно, можна випросити, щоб людина дала дозвіл на навчання журналаста, але чи це є нормально?
Нам потрібні хорошо соціальні працівники, на разі, як ніколи.
#16
і ще питання: чи дозволять цього року магістрам, що пішли на контракт через скорочення місць, жити в гуртожитках, у зв*язку з цією ситуацією?
Дякую!
#17
Любі мої, журналята! Вітаю усіх, хто потрапить у Школу, бо це буде круто, хоч і важко! Я вам чесно дуже заздрю, хотіла б повторити ці два роки у своєму житті. Більше того заохочую усіх йти і навчатися, навіть на платну основу. Ви не пошкодуєте! Тим більше зважте на те, що та сама програма у Шеві станом на 2009 рік коштувала 25 тисяч на рік, тобто 50 за 2, а зараз може ще й дорожче...
Ще раз вітаю, ви усі молодці!
Аліна Мосендз, 18.07.11 20:34
#18
Ольга, я Вас не звинувачую і вбачаю в нашому спілкуванні здорову дискусію.
Так от. В принципі, ідея Фонду полягає в тому, що кожен може скерувати свою суму грошей на відповідний напрямок. В тому числі - Оксана Маркарова, яка буде приймати самостійне рішення про фінансування тієї чи іншої програми. Звичайно, за логікою, кафедра журналістики буде просити фінансувати студентів програми журналістики, але, її особисте рішення буде осоточним для Фонду.
Щодо місць в гуртожитку: нажаль, я не володію цією інформацією, але за практикою минулих років місця в гуртожитку контрактникам майже не надаються. Я можу помилятись.
#19
Аліно, чи є сенс порівнювати взагалі? )) Так, згоден, що і там і там на виході - диплом державного зразка. Але між моментом оплати і отриманням диплому у нас і у Шеви - це взагалі інші світи!
#20
Практика минулих років була такою, як Ви описали, проте людям не доводилось збирати гроші на контракт, бо була гломальна кількість бюджетних місць. Саме тому я й питала.
Дякую за відповіді!
#21
Ольга, я поцікавився в Сергія Мироновича стосовно контрактників і місць в гуртожитках. Ситуація така, що кожен факультет має свою квоту на поселення. Пріоритет мають незахищені верстви населення. Щодо до контрактників, Сергій Миронович сказав, що вони також мають право бути поселеними. І за практикою минулого року не було черг на поселення і всі, хто подавав заявку отримали місця. Але, він наголосив, що невідомо, яка ситуація складеться в цьому році.
#22
Я-то розумію, що не порівняти. Але кажу про те, що краще (напевно... з мого досвіду принаймні). І у МОН порівняли... :(
Аліна Мосендз, 18.07.11 21:35
#23
Скажіть, будь ласка, а скільки на сьоодні вже підписано контрактів? Чи такої інформації поки немає?
#24
Світлано, мені відомо про 14-ть людей, які розпочали цю процедуру.